lördag 28 februari 2009

Härlig morgon




Vaknade kl 06.30. Det var faktiskt inte Tilda som väckte mig, utan snuvan och huvudvärk. Kanske berodde huvudvärken på snuvan eller på vinet från igår kväll. Hade en kanonkul kväll med EBD-are igår. God mat och trevligt folk. Dock satte den snabbt smygande förkylningen till, så jag gick hem vid 12 tiden. Det var skönt att få lägga sig faktiskt.
I morse gick jag i alla fall upp tidigt och möttes av det underbara vädret! Kunde inte bli bättre (bortsett från snuvan).
Jag gick en långsväng med hunden som var alldeles till sig av snön:) Visst ser det härligt ut?!
Nu bär det snart av hem igen. Hem med hunden och tillbaka till Växjö. Hinner i alla fall kramas lite med älsklingen. Mycket att göra nu som jag nämnt tidigare, men det måste gå!

Inga kommentarer: