torsdag 26 februari 2009

Vuxenpoäng



Nu till gårdagens nyhet:
Jag fick veta att jag fått jobbet jag sökte som Key account manager på ett företag i Kalmar!!! Här snackar vi vuxenpoäng :D Jag är både överlycklig och lite rädd. Det ska bli så spännande och kul att börja jobba, men läskigt också. Det börjar märkas att det var ett tag sedan jag var liten. Kolla in bilden på mamma, pappa och mig.

Jag har Tilda hos mig i Växjö när inte Jimmy är här. Hon är helt underbar. Dock har hon börjat vägra äta den mat som mamma köper. Idag kostade jag på henne en annan lite säck med foder för att se om det funkade. Oj vad hon åt! Hon var nog hungrig efter sin matvägran. Så nu får hon Pedigree lyxfoder hos mig :)

Kom nyss hem från ett skönt gympass. Det har nästan blivit lite av en drog. Så skönt! Började dock dagen med att gå runt skogen med Tilda. Oj vad halt det var! Det var som att gå på blankis. Det tog ca 40 minuter, vilket i vanliga fall tar runt 25 minuter.

Nu ska jag förbereda mig inför seminarie i morgon och föreläsning ikväll. Kan inte låta bli att sakna Jimmy lite trots Tildas sällskap.


här är bilden jag utlovade på min lilla saga.

6 kommentarer:

Jimmy Danielsson sa...

Grattis älskling, vilken söt bild på lilla dej=) å vilken bra saga, kan man få den i tryckt format? =) puss puss

Gullan sa...

Än en gång - ETT STORT GRATTIS TILL JOBBET!!!! Det är du värd efter allt "slit". Men jag hade det på känn att du skulle få det. Ha det nu så bra med vovve o allt. Kram/Gullan

Vi i Müllheim sa...

Grattis Jennie!!!
Jaha, nu har du råd med lyxfoder minsann :o) och kanske med en semester också, som inte behöver ta hundra år till.
Kram, Ingela

Jennie sa...

Tack snälla ni :) Kram Jennie

Elin sa...

Jag kan bara instämma med de andra...STORT GRATTIS!!! vilken lycka...så himla roligt! grattis grattis grattis från mig niklas och lille winnie:) Detta måste vi fira inom kort!! Kramar*

Perssons pack! sa...

Måste också bara instämma med de övriga kommentarerna (konstigt ord)Jättestort Grattis..blir ni Kalmariter nu???Massvis kramar från oss "uppe i Parken 13"