måndag 16 februari 2009

Alla hjärtans måndag


Nu är det måndag igen. Älsklingen ligger fortfarande och sover.
Jag vaknade av att jag kände mig lite förkyld. Ont i halsen och lite snuvig, usch! hoppas att det går över.

Jag fick tio rosor och choklad av Jimmy i lördags. Jag ska visa en bild en annan dag. Det var världens mysigaste helg, med god mat och vin.

Nu är det dags för lite pluggande. Emelie & Jag var i Högsby på besök i fredags och intervjuade några personer till ett mindre skolprojekt. Nu är det dags att börja sammanställa det.




Kunde inte låta bli att bli medlem på den här sidan. Man får tydligen gratis presentkort och smink. Hmm, upp till bevis säger jag bara! Men om du som läser detta blir medlem genom att gå in på den här länken så går det tydligen snabbare. varför inte prova?





http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=186140

1 kommentar:

Gullan sa...

Så söta ni är:-)
Kjam/Gullan