onsdag 11 mars 2009

Mycket att göra

Det är verkligen hektiskt just nu. Idag är det råplugg som gäller. Jag har tenta på onsdag. I morgon har jag föreläsning kl 15-18, men måste gå ifrån kl 17 för då börjar sångkursen, med individuella sånglektionen. Kl 18 slutar den och kl 18.25 går bussen hem till Högsby från stationen. tur att jag har så snälla vänner som kan hjälpa mig.

På fredag bär det av till Kalmar. Först kolla hjärtat och sedan skriva på anställninsavtalet. Så måste jag förstås köpa värmeljus på IKEA. De tog precis slut. Jag tänder ljus varje dag. Kanske är det något som jag blivit smittad av i Jimmys släkt (Benita och Gullan, jag tänker på er) :)

Jag måste visa hemska bilder från en kväll när vi rensade våra avlopp. Fy vad äckligt det var! Det är bara äkta vänner som hjälper till med sånt. tack Sanna o Emelie!

För att bryta av med en underbar bild, så kan ni se min söta syster Linnea med sin nyinköpta balklänning. Hon provade säkert 50 klänningar i 4 timmar. jag satt glatt och tittade på. Jag blev inte lite sugen på att gifta mig. Vilka klänningar det finns! Jag längtar till den dagen jag får hoppa i en sån klänning.

1 kommentar:

Perssons pack! sa...

Tänker på dig mä..Jennie..Roligt att flera upptäcker att det är underbart med massvis ljus....det värmer.. Ha´ det så jättebra i Kalmar på fredag och Lycka Till med Jobbet!! Kram från Benita