lördag 7 februari 2009

Lördagkväll



Sitter och myser lite och väntar på att älsklingen ska komma och hämta mig. Har haft en lugn dag som har innehållit
*en promenad i skogen med sötisTilda, mamma och syster.
*Ridning på Gazze med Sofie o Kicki (Tack Kicki!).
*God mat hos mormor & morfar. VÄLDIGT god faktiskt!
*Fix med smink och hår med Malin & Annie (Malin är för övrigt smålands bästa frisör, hon vann DM och ska nu tävla i SM, det ni!)

Nu sitter jag bara här och hör min söta lillasyster och hennes sjuttioelva kompisar. Hon har födelsedagskalas idag. Eller får man kalla det för kalas när man är 14? Party kanske? Eller tjejkväll?

På torsdag blir det jobbintervju i Kalmar, spännande, spännande. Har hittat en superfin lägenhet i Kalmar som jag vill ha. Om man bara hade 2 miljoner tillövers. Ska börja med att panta burkarna i lägenheten...men om jag får ett riktigt bra jobb, då blir det en sån lägenhet!:)


Kan inte låta bli att se fram emot sommaren när jag ser bilderna vi tog i somras. Det är nästan med lite skräckblandad förtjusning som jag ser fram emot att ta min examen. Men jag ska inte oroa mig, jag ska ta chansen när den kommer...

sist men inte minst. Lyssna på den här sången. Jag älskar den!
(jag måste lära mig hur man lägger in ett youtube klipp)

http://www.youtube.com/watch?v=Hx4RsCfL_fA&feature=related

Inga kommentarer: