måndag 25 maj 2009

underbar helg!











Det har verkligen varit en helt fantastisk helg. Mina underbara systrar, mamma och Jimmy och jag åkte till Göteborg för att besöka Liseberg. Två hela dagar åkte vi karusell. Jag var i 7:e himlen!:) Vi åt god indisk mat på kvällen och sov i ett litet hotellrum. Linnea stannade kvar i Växjö på fredagen och på lördagen spenderade vi en dag i Växjö på stan följt av en riktigt rolig utgång. Härliga vänner i solnedgång på campus, kan det bli bättre? Linn var också med och jag hoppas att de är nöjda :)

På tisdag får vi nycklarna till vår lägenhet i kalmarsundsparken. Det ska bli så spännande så. Dessutom hörde de av sig från det kommande jobbet idag. Höga krav verkar de ha. Tur att jag är motiverad till tusen att börja jobba!

avslutningsvis, kolla in rump-päronet! :)

1 kommentar:

sanna malmqvist sa...

hej jennie. vilken mysig blogg du har. hoppas allt är bra & att vi ses till högsbydagen. då ska vi skååla!:)kramar sanna (lill sän)