tisdag 19 maj 2009

Hemmakväll

















Har en lugn hemmakväll idag. Lite ansiktsmask, måla tånaglarna och mysa i soffan med Marabou choklad. Och Desperate housewifes förstås! Kanske kommer Emelie över en sväng också. :)
Jag har fått någon konstig slags hosta de sista dagarna, inte alls kul. Jag måste ta det lite lugnt med träningen och det gillar jag inte. Ett varv runt sjön fick det bli idag ändå, fast i gångtakt. Jag vill ju inte för allt i världen missa Liseberg på torsdag! Wii, hela underbara familjen ska spendera två dagar i Göteborg. Ska bli riktigt kul!

Helgen spenderades först i Växjö på Terrassen med kära vänner. Riktigt kul kväll! (se bilderna)Därefter, på lördagen blev det Långemålafest (bilden på pappa).

Jag och Jimmy hann dessutom glida runt en sväng i vår nya bil när vi var i Högsby. I love it!:) Nu ska den bara fixas till lite på verkstaden, sen blir det Växjö för den bilens del (och sen Kalmar förstås).

Kunde inte låta bli att köpa en härlig träningsdress igår. Fy på mig! Jag har ju egentligen inte råd, men vad 17! Man lever ju bara en gång! Visst är den snygg? Byxorna har lite chinosstil, det gillar jag! (fast jag brukar inte passa i chinos annars).

Hade examination på sångkursen förra veckan. Finns en liten bild på oss tre i min grupp. Det är lite suddiga bilder för de är tagna med min mobil:)

Passar på att visa ett recept på muffins som låter så gott! Hittade det i någon tidning när jag hade solat i Högsby. Mmm..

Inga kommentarer: