måndag 11 maj 2009

Vårrus!






Ja, jag fick ett riktigt vårrus av att springa vårruset idag! Wihoo!

Härlig känsla att springa bland tusentals människor. Helt underbart! Inte så pjåkig tid heller för att vara mig. Jag sprang in på 23.45. På gymmet brukar 5 km ta 27 minuter så det var ett ordentligt lyft. Jag sprang in några sekunder efter Elin:)



På bilderna ser ni Emelie som övar på gymmet och några söta bilder från loppet. Det bästa av allt var alla gratissaker! Jag fick en hel påse med saker från garnier och så vann jag en liten dofilus-gosedjur från Verum hälsofil. haha, jag lyckades rocka rockring i typ en minut så då fick jag det som pris.







I Fredags hade Jimmy och jag kvalitetstid med vin och räkor, mums!

Passar också på att visa en bild från den härliga lunchen på PM inne i stan med Fanny och Emelie. Det var riktigt trevligt. Lördagskvällen avslutades sen med utgång på Sivans med underbara vänner och mycket skratt (och bugg). Vi hade lite persikotema med inlagda persikor och persikogodis. Jimmy och passade på att gå ett varv runt sjön på söndagsmorgonen. Riktigt bra helg och riktigt bra dag! (utom att bilen gick igenom besiktningen med 4 tvåor. suck..)

1 kommentar:

Anonym sa...

iihihihi! jag ser ut som ett troll på vårrusetbilden! nu jäklar ska jag läsa din blogg som en galning, så ska ja börja skriva i min också ;) puss /E