tisdag 5 maj 2009































oj vad jag uppdaterar:) Riktigt duktigt av mig tycker jag.
Jag kunde inte låta bli att lägga in lite bilder från helgen i Högsby. Eller det var nog från förra helgen om jag ska vara ärlig. Min söta syster Malin hade fyllt 17 år och fick jordgubbstårta av mormor. God planka blev det hos farmor o farfar med.

Vi passade på att leka lite fotomodeller med min kamera :) Fake it until you make it ;)

Min älskade mamma fick också bli med på bild såklart. Visst är vi lika?!
Tyvärr var minsta systern inte där just då. Typiskt tonåringar (suck). Hon var säkert ute och flängde någonstans.

Måste passa på att tacka min privata frisör (Malin) för färgningen i helgen. nu är jag riktigt blond igen. Skönt nu till sommaren. Sen till vintern går jag i brunett-tankar. vem vet...

Jimmy och jag har idag fixar massa vuxenpoäng. Vi har köpt bil:) (min första bil)Jag återkommer med bild på pärlan senare. Jag kan bara säga att den påminner om Jimmys tidigare bil. I färgen alltså.

Jag passade också på att låna några bilder från Valborgsfirandet i Växjö. Emelie o jag (och de andra) hade två kanonkvällar på rad:)

Jag älskar att Häggen har slagit ut.
Dessutom älskar jag att Magnolian slagit ut.
Jag är lite förälskad i våren tror jag.

1 kommentar:

Gullan sa...

Ja, ni är fina "blondiner" och passar som fotomodeller:-) Ursäkta uttrycket, men du förstår nog vad jag menar, hi hi. Välkommen som brunett i höst, då är vi lika:-))
Kram från Gullan