tisdag 2 juni 2009

Hälsat på Gotte




Okej, nu är jag lite efter här i bloggandet men för en vecka sedan var jag hos min favorit i Alvesta. Går det att ta mist på min glädje?:)

Nu är det fullt upp inför flytten. På våra 37 kvadrat finns nu knappt en ledig yta att stå eller gå på. Det finns bara massa banankartongen fulla med saker. hur kan man få plats med så mycket på så liten yta? På lördag bär det av till Kalmar och nya lägenheten som är helt underbar!
I onsdags var Jimmy på jobbintervju på en privatskola som ligger 8 minuter från lägenheten. Jag passade på att ta en promenad från lägenheten till jobbet, det tog 16 minuter. Inte helt fel att gå längs med vattnet och slottet heller.

Helgen har spenderats dels i Högsby och dels i Växjö. Syster hade bal och hon var helt fantastiskt vacker. jag återkommer med bildbevis när jag fått in bilderna på datorn.

Lördagskvällen blev det pumptömning på Sivans. Sista vistelsen på Sivans var det också, men kanske får man komma och hälsa på en och annan syster sen?:)

Nu är uppsatsen inlämnad och jag håller på med opponering och presentation. I dag blir det suchi (stavas det så?) för första gången i mitt liv (ja, det är dåligt av mig att jag inte provat ännu).

Onsdag är det examenstal och sånt på universitetet och då kommer familjen.

Torsdag är det redovisning och opponering

Fredag blir det korrigeringar i uppsatsen och examensbankett

Lördag = flytt!

Jag kan inte fatta att tr år går så fort. Det känns som om jag nyss började...

Inga kommentarer: