måndag 4 maj 2009

Action i Högsby






Ja snacka om att det blev fart på alla Högsbybor när det "tog eld" i ett förråd på storgatan. Ojojoj, alla sprang ut från sina små hus med en öl i handen. Lite ironi att det var mer folk än på Högsbydan. Tur att det blev majbrasa i alla fall, synd att ingen stod och sjöng bara ... slut på ironin.

Tänkte bara visa lite bilder från de passerade veckorna. Förra lördagen spenderades med älsklings Sussie och älsklings Sanna. Vi tog en spontan mysig tur i skogen.

Valborgsfirandet skedde i Växjö. Utgång onsdag och torsdag med trevligt sällskap. Kolla in vilka härliga grillkvällar det blir på campus.

Förra måndagen + tisdagen var jag, Emelie och Fredrik (min kära C-uppsatsgrupp) i Göteborg. Ett litet äventyr som var riktigt kul! Vi fick se massa roliga saker, till exempel världens fulaste gardin. Vi träffade klubbcheferna i BK Häcken, GAIS och Elfsborg. Dessutom råkade jag få syn på en röd Ferrari. Den vill jag ha! Men jag får nöja mig med en Volvo s40. Men det är inte fy skam ;) I morgon blir Jimmy och jag stolta bilägare.

Nu har jag precis köpt biljetter till examensbanketten för ekonomihögskolan. Jag ska ta med mannen också. Ska bli konstigt att sluta skolan på riktigt. Inget mer plugg för mig :)

Avslutningsvis en film på Tille. Håll till godo! ps. det är en liten bagge som hon är förbannad på:)

Inga kommentarer: