tisdag 4 augusti 2009

Summer of ´09











Egentligen är jag för trött för att skriva, men ville ändå lägga in lite bilder.
Min sommar har faktiskt varit hel underbar hittills om jag tänker efter...
Underbart vacker skolavslutning med världen bästa klass, EBD 2006. Sen har det varit turbulens med flytt, nytt jobb och nytt liv. Böda Sand med Sanna, Arvingarna i Fågelfors, Tomas Ledin i slottsruinen, sång på bröllop, goda drinkar, REA-fynd, Strandhotell, promenader vid havet, mys med tjejkompisar, utekvällar och lite ridning. Jag har varit ganska mycket ensam den här sommaren, men det har nog bara gjort mig gott. Ska dock bli härligt när pojkvän flyttar in. Nu är det mycket att göra på jobbet efter semestrar och så. Jag gillar att han mycket att göra.

Älsklingen vann lite på travet häromdan, jag blir så stolt. Underbar som han är lät han mig boka tid hos min favoritfrisör Greger. Jag längtar verkligen tills jag får klippa och färga. jag ser inte klok ut just nu. Tack baby!

Idag har jag varit väldigt duktig. jag har köpt gymkort på nordic Club i Kalmar. Duktiga mig! Nu är jag ett steg närmare att börja träna igen. Det ska bli så skönt när jag kommer igång igen. Jag känner mig verkligen fluffsig nu efter massa grillkvällar och vin.

Tusen tack för igår Sanna o Sussie. Ni förgyllde verkligen min dag. En dag semester på hela sommaren, och jag valde precis rätt dag. ni är bäst!



En princess-spar-gris som jag fick av tjejligan (visst är den fin!)








Sebbe är den beige hunden, som jobbar på MediaAnalys. Han är söt! Den andra hunden är Sing-binge Eriksson, pappas hund.

1 kommentar:

sushi sa...

tack själv Ben! It was woooonderful :) PUSS