söndag 9 augusti 2009

Hästhelg





Jag tror att jag har överansträngt mig. Annat var det för några år sedan när jag tränade och tävlade två hästar, nu när jag rider lite sporadiskt någon gång i månaden känns det verkligen i benen! Jag tävlade fina Gazze i lördags. Oj vad bra det gick! Inga toppenpoäng, men domaren kan man ju tycka vad man vill om ;) Det var helt underbart att få tävla igen, att få rida igen! Synd bara att allt är så komplicerat runt min utlånade häst Gotte. Jag hade så gärna haft honom här i kalmar.

Nu ska jag se film med älsklingsJimmy som är hos mig ikväll. På torsdag flyttar han hit på heltid och nästa vecka börjar han jobbet i Torsås. Det kommer bli så bra så, han är bäst. Jag längtar verkligen till att få bo här båda två. Har min myshund Tilda här med ikväll, så det blir en promenad till havet ikväll. Jag trivs!

Hittade en bild på mig o Sanna också från i somras när vi var i Böda Sand. Härliga minnen.

Nähä, nu ska jag hoppa upp i soffan bredvid min älskling.

Inga kommentarer: