onsdag 19 augusti 2009

Livet i Kalmar






Livet leker här i Kalmar. Jimmy har börjat sitt jobb idag, duktiga han. Och jag har snart jobbat 2 månader på mitt jobb. Det är så kul! :) Mycket att göra, men härliga kollegor och ett jobb som jag tycker är roligt.

Under två härliga dagar har Jimmy och jag kollat på Änglagård och Änglagård II på kvällarna. Härliga filmer det :)

Helgen spenderades i Göteborg hos Jimmys kära kusin och hennes man. Hur kul som helst, inte lätt att överträffa förväntningarna efter föregående års brakfest. Men det gick! :)
I helgen blir det att återse Jimmys kära kusiner och respektive i Fågelfors. Men innan dess väntar några fler dagars jobb och mys i Kalmar.

Här kommer också lite bilder från en underbar sommar 2009 på Öland.
Fötterna tillhör Jennie, Emelie & Fanny, campus våren 2009.


Nu ska jag gå ner till tvätten...

Inga kommentarer: