måndag 24 augusti 2009

Biljett till HAIRSPRAY!

Jag blev så lycklig förra veckan när jag fått brev. inte blev det värre av att det innehöll en vinst. Någon gång ska man väl ha tur ändå. I kuvertet låg 2 biljetter till publikrepetitionen till musikalen hairspray. Åh vad jag hade velat se den! Synd bara att det är mitt i veckan, den 9 sept kl 19.30. Om någon är intresserad, hör av er! :)

Nu ropar Jimmy på mig. han har köpt en ny box och tv-kabel, så att vi kan se tv både uppe och nere (MYCKET viktigt).

Snart blir det promenad runt älskade parken. Skönt att komma ut lite när man sitter på ett kontor hela dagarna...

1 kommentar:

Jennie sa...

Heej, Hur är allt med er? Går Hairspray i Sthlm är vi alltid intresserade, om inga andra vill ha dem! =) Ha det så superbra och hälsa Jimmy! Kram Jennie