onsdag 9 september 2009

Lång tid sedan sist

Har hunnit med att fylla år bland annat. Världens bästa födelsedag spenderades med Älsklingen. Fin trerätters middag och underbara presenter. Tack alla för allt! Passar på att bjuda på en bild på min fina byrå som jag fått av kära farmor o farfar i examenspresent. På tal om examen, kolla in mitt examensintyg. Wiii, vad duktig jag känner mig!

Jimmy och jag har börjat med gymmet nu och det är så skönt! Spinning på tisdagar. Idag blev det en härlig överraskning när jag kom hem. Vi hade bestämt att vi skulle städa, men när jag kom hem hade sötaste redan gjort det + lagat riktigt god middag. Bara att sätta sig vid dukat bord. kan man ha det bättre? Tvättiden ikväll tog jag gladerligen hand om.

Jag har fastnat för tradera nu. Det är så kul att fynda, det är verkligen min grej ;)
Har just investerat i nya regnkläder också (dock inte från tradera). Tenson var det visst och den är riktigt snygg. Ett par nya höststövlar har också inhandlats. Åhh vad det är skönt att jobba!! :D

ps. just i denna stund sitter Jimmys söta kusin Jennie och hennes kille och ser Hairspray i Stockholm :) Hoppas den är bra!

Inga kommentarer: