söndag 28 juni 2009

Solsting




Första veckan på jobbet är över. Det känns riktigt bra! Kollegorna verkar kanon och efter sommarfesten på jobbet i fredags förstår jag att jag inte behöver vara rädd att göra bort mig ;)

Helgen har varit underbar. Jimmy och jag satt ute till midnatt i fredags och bara mös. Rickie och Jacob var här i går och det blev en rolig, avslappnad kväll på balkongen med Mojitos. I morgon blir det jobb igen. Men innan dess, bio med älsklingen.

Nästa helg blir det ös i Fågelforsparken. Jimmys underbara kusiner och deras familjer, släkt och vänner plus Arvingarna gör att det inte kan bli annat än succé! :)

ska ta lite nya bilder snart, men tills dess får ni hålla till godo med minnesbilder från klassen. En tjejbild på klasstjejerna, en på hela klassen och en på Älskade Emelie o Jag:)

Inga kommentarer: