torsdag 4 juni 2009

Examen - Hejdå Växjö Hej Kalmar!





På bilden ser ni en filosofie kandidat i företagsekonomi med inriktning affärsutveckling, det ni!

Nu är sista seminariet gjort och sista versionen av kandidatuppsatsen lämnas in om en timme. I kväll är det avslutningsbankett och sen är det .... slut.
I morgon bär det av till vårt nya hem i Kalmar.
Jag kommer sakna campus, alla vännerna, klassen, gymmet, promenader runt sjön, promenader runt skogen, alla myskvällar, utgångarna på Sivans o stallarna, pluggandet, friheten. Men visst är det också med förväntan jag ser fram emot den nya tiden i mitt liv. Jag har ju Jimmy trots allt. Det är bra.

Hejdå Växjö - Hej Kalmar!

(på bilderna ser ni två av mina underbara systrar. Bilderna togs när Linnéa skulle på sin studentbal)

3 kommentarer:

Elin sa...

Ja grattis kära du! visst känns det skönt...nästa gång vi ses får väl bli i er nya lya i kalmar tycker jag:) Hoppas flytten går fint..massa kramar/elin

Sussie sa...

Grattis Ben! Vilka fina bilder ni har tagit! Och jag förstår att det måste ha varit underbart att hälsa på lilla Gotte :)
Puss!

Vi i Müllheim sa...

Grattis Jennie till examen!! Och lycka till med det nya jobbet och det nya livet i Kalmar!!
Kram, Ingela med fam.