måndag 22 juni 2009

Midsommarfirande












Jag har verkligen haft en underbar långhelg på Öland med nära och kära. Jag borde ha gått upp 10 kilo för oj vad jag har ätit mycket och gott. Helt underbar fantastisk helg. jag låter bilderna tala...

Lite solande blev det också. Bäst att passa på medan jag var ledig. Idag har jag avverkat första dagen på mitt livs första fasta heltidsjobb. Det känns väldigt bra. Fortfarande konstigt, men bra. Kollegorna är jättetrevliga, och att utsikten är över ölandsbron och havet gör ju inte saken sämre.

Ett riktigt lyckorus flög igenom min kropp idag när jag fick veta att vår uppsats fått högsta betyg (A). Det känns såååå skönt att ha avslutat studierna på topp. Om du har tur kanske du kan få läsa uppsatsen;)

Nu är det nog bäst att jag lägger mig i sängen och vilar. jag råkade få ett migränanfall på jobbet idag. Det finns nog en liten stålman inne i mig, för jag stod ut och lät anfallet verka ut. Nu känns det som om jag har bomull i huvudet. Jag belönade mig själv efter en lång dag på jobbet genom att shoppa lite på Gina Tricot-rena:) En fin klänning blev det (som ska invigas i Fågelforsparken när Arvingarna uppträder den 3 juli), mysbyxor och en cardigan.

som sagt, eller skrivet rättare sagt... nu blir det sängen och förberedelse för morgondagen

1 kommentar:

Gullan sa...

Ja, inte dåligt att utstå ett nytt jobb med migränattack, då kan du vara "stolt", för jag vet hur det är när det kommer, inget att ha...Hoppas att det blir bättre tills i morgon. Tack för en trevlig Midsommar på Öland. Stellan o jag fick en mindre depression igår kväll, är det redan över??? Men snart väntar Ölands Djurpark!
Kram från Gullan