fredag 10 juli 2009

3:e veckan på jobbet

Här kommer ett litet galleri av bilder från min mobiltelefon som jag inte har laddat över till datorn på flera månader. Det har hänt lite saker sedan den tömdes förra gången. Min första sushi (det var såååå gott!). Avslutning och en bild på mig och Emelie (igen). Lägenheten, vårt nya bord, jordgubbar....och igen, jag saknar min häst, mycket!

Jag trivs riktigt bra i Kalmar. jobbet verkar kul, kollegorna är underbara och jag trivs i lägenheten. Att varje morgon få gå längs Östersjön och se Öland och Kalmar slott är inte helt fel.

I kväll har jag en myskväll helt ensam med ett glas vin. Det är faktiskt riktigt skönt. Lite hemma-spa med ansiktsmask, nagelfilning och film är precis vad jag behövde efter 3:e veckan på jobbet.

Nu får bilderna tala sitt språk. Kolla in vår härliga utsikt från sovrumsfönstret...














Inga kommentarer: