fredag 3 april 2009

Sol i Växjö


Åh vilken underbar dag det har varit idag! Strålande sol, morgonpromenad (kolla bilden) och fyra timmar i solen med sötiskompisen Emelie. Tur att vi hade allt vi behövde på Pressbyrån. Glass o french hotdog.
Jag är till och med lite röd på näsan efter solen. Hellre röd än vit.

Igår hade vi EBD-kväll. Det kom lite företagare och studenter och umgicks, nätverkade och lyssnade på föreläsningar. Maten var riktigt god. Tyvärr är maten det enda jag lyckades fota :) En presentation gavs också av mitt o Emelies internationaliseringsprojekt. Det var en trevlig kväll, men naturligtvis hade jag fullt upp innan. Min sånglektion höll på från kl 17-18 och EBD-kvällen började kl 18. Jag hann precis. Tidasoptimering var ordet! Jag älskar min sångkurs. Det är så kul! Jag har börjat sjunga lite jazz nu. En sång som heter Angel eyes.

Ikväll blir det myskväll med älsklingen. han har redan börjat med maten. Fläskfilégryta med ugnsbakade potatis och rotfrukter. Mmmm!

I morgon blir det hundpassning. Det ska bli så mysigt så! Lilla Winnie kommer hit:)

Hoppas ni får en härlig helg, det ska jag ha!

Inga kommentarer: