fredag 17 april 2009

C-uppsats och sånt





Sitter och försöker komma någon vart med kandidatuppsatsen. Den ska handla om elitfotboll och affärsutveckling, det ni! Ingen i gruppen är särskilt intresserade av fotboll, men det är det som är själva utmaningen. Först biltrim, sedan fotboll.

Spenderade påskhelgen på Öland med Jimmys kära kusin och hennes familj samt Jimmys moster och man. En toppenhelg om jag får säga det själv. Söta Winnie var också med såklart! Jag måste visa ett litet klipp från den kvällen när vi var hundvakt:)

Det är så skönt ute nu! Jag vill bara ut och springa! Igår blev det ett litet rekord på löpningen runt sjön. Och snabbare ska det bli. Den 11 maj är det vårruset och då måste jag orka springa snabbt. Jag känner verkligen att jag har varit på gymmet de senaste dagarna. mina axlar gör ont idag. Men träningsvärk är skönt. Skönare än annan värk i alla fall.

Idag blir det hemfärd till Högsby. Vi måste köpa en ny bil nu när Jimmys bil pajat. Hoppas vi hittar en snart. Det känns faktiskt som lite vuxenpoäng att köpa bil:) Jag hoppas på grillning också. Det luktar grill konstant på campus.

Bilden på Emelie o mig är tagen vid Växjös mysiga sjö. Oj vad jag kommer sakna Emelie när jag flyttar!


1 kommentar:

Jimmy Danielsson sa...

Vi ska ha världens bästa bil baby=) pusspuss