lördag 28 mars 2009

Lägenhet i Kalmarsundsparken






Wiho! Vi skrev på en lägenhet i Kalmarsundsparken igår! :D 1 juni bär flyttlasset av till Torsgatan. 69 kvadratmeter, 2 badrum (ett badkar och en dusch). 2 våningar, en gigantisk balkong med havsutsikt (ja, man ser lite av havet) och ett snyggt stort kök. Hela renoverades 2004 och den är så fin! Det är det enda Jimmy och jag pratar om numera, så om ni träffar oss vet ni vad ni ska prata om.
Ängö var fint, men lägenheten var mindre fin. Vi hade nog förväntat oss ett slott eller något, men Kalmarsundsparken var 1000 gånger bättre. Passar på att visa en bild från vardagsrummet på nedervåningen (obs! barnstolen ingår ej haha)


Det känns konstigt att vi snart ska börja ett nytt kapitel i livet. Studietiden har snart nått sitt slut. Men både Jimmy och jag är redo. Det ska bli så kul!

Emelie och jag mös på Mc Donalds häromdan. Happy meal blev det såklart, och leksakerna är ju det viktigaste :P Jag passade på att köpa en blus också. Tänkte att den kanske passar att ha på jobbet sen?

Avslutningsvis en bild från en tidig skogspromenad i Växjö.

1 kommentar:

Gullan sa...

Grattis till eran lägenhet. Äntligen något "eget"! Jag blev så glad när Jimmy ringde och sa att det var klart. Vad skönt!
Puss o kram
Gullan