tisdag 21 april 2009

Saknar min häst!






Ja, jag saknar honom verkligen. Men jag vet att han har det bra hos sin fodervärd. Det var ordentligt med lyckorus när jag fick rida Gazze i helgen. Ridning är verkligen min grej. Jag ÄLSKAR det! Jag lånade en liten bild av Sofie och kolla vilket steg den hästen har.

Tilda och jag lekte modell med min fina kamera också. Hon gillade att posera. Jag hann också med en sväng till min morbrors tjej, Tina. Hon har precis fått 16 lamm bäääbisar. ojojoj vad söta de var. Jag tidsoptimerade genom att se min söta lillasyster uppträda på en danstävling i Högsby. Han var så bra! (och söt).

Två härliga vårkvällar spenderades hemma hos min favoritsvärmor Gullan och min favorit-Stellan. Gott grillat, vin, mintu och så ska det låta. Det kunde inte ha blivit en bättre helg. eller jo, om Jimmys bil hade fungerat. Men nu hoppas vi kunna köpe en ny bil tillsamman. Elle nja, inte ny, men begagnad och ny för oss:)

Passa på att kolla in den söta bilden från AMÅR-sittningen i mars. Det är jag och några av mina fantastiska vänner från ekonomihögskolan.

Nu blir det snart mat, jag tror att Jimmy skulle göra blodpudding idag, sedan är det möte och bio ikväll. Det börjar dra ihop sig för Göteborgsintervjuer nästa vecka. Lite nervositet kommer nog snart...

2 kommentarer:

Jimmy Danielsson sa...

Trodde Annie var en hon, du hr dock skrivit han=) haha, men visst är hon söt det säger jag inte emot... De kommer gå bra med bil och resa och allt..! puss

Gullan sa...

Tack själv för en underbar helg. Det var så "gosigt". Har ni laddat batterierna nu för bilköpet:-)?
Puss o kjam
Gullan