tisdag 30 september 2008




Massa plugg hela dagen lång.. jag är så trött så jag skulle kunna somna i skrivandets stund. Började dagen med en härlig promenad runt sjön med Sanna. Sedan dess har jag suttit vid datorn med min uppsats. Nästan klar med den nu i alla fall, men har ännu en som måste vara klar innan torsdag kl 15. Suck!

Spenderade helgen på härliga Öland med Jimmys fantastiska släktingar. En oförglömlig helg. Mys på konstnatten då vi köpte pumpor och hemgjord saft. Dagen dessförinnan spenderade Jimmy och jag i Kalmar. Massa shopping, en god utemiddag och en bra bio senare somnade vi gott inne i förrådet :)

Råkade hitta en så rolig bild i mina album. Kolla in toaletten i ett av våra föreläsningssalar. hahaha, en så stor pappersrulle på toan har jag aldrig sett förut.
Bilden på båten är tagen vid en av mina många promenader runt Växjö-sjön.



Tilda är världens sötaste, knäppaste och galnaste hund. kolla in detta klippet:)

2 kommentarer:

Jimmy Danielsson sa...

så söööt tilda är.. skitkul på öland får vi göra om snart puss puss

Gullan sa...

Vilken vildhund Tilda är. Vad var det hon grävde efter??:-))Det var roligt att läsa att du tyckte om att vara på Öland med "bra" släkt. Det värmer, fastän vi är lite galna ibland, ha ha.
Ha det så gott ni båda. Vi får göra om det igen!
Kram från Gullan