torsdag 25 september 2008

Sommar-höst



Idag är det världens härligaste väder. Jag blir så glad av solen:)

Förra helgen var det Ladies night på Grace i Växjö, nu i helgen blir det underbart härliga skördefesten på Öland. Härligt härligt!

Hela veckan har älsklings-Tilda varit med i Växjö. Hon sitter här bredvid nu. Kanske kommer hon längta tillbaka till Växjö där hon fick en leksak per dag (hon bet sönder dem på 5 minuter).

Passar på att ge ett litet smak-prov på ladiesnight. Stripp-killarna var dock en besvikelse. Ingen stripp bara oljade killar i kalsonger som inte vågade röra sig någonting till musiken.
Lite konstigt att känna sig gammal på krogen, det var 18 års-gräns och det kändes som om 90% var just fyllda 18. Haha, men jag är ju inte så långt över 18 heller :P
Är lite nöjd med Jimmys brun-utan-sol-kampanj med mig. Haha, jag har aldrig varit så brun på ett foto, jag brukar vara vitast av alla.

Nu ropar Annie, hon ska tvätta Jimmys bil:)

Puss!

Inga kommentarer: