söndag 7 september 2008

21 årsdag och mys i Växjö




Nu har jag hunnit fylla 21 år. Det känns som om jag nyss fyllde 18, när Jimmy uppvaktade en febrig Jennie med champange, egenbränd kärleksskiva, fruktkorg och ett guldhjärta i en kedja. Jag bär halssmycket varje dag och har gjort det sedan dess:)
Nu är jag i alla fall 21 och "vuxen". Vill verkligen tacka alla som har uppvaktat mig på min födelsedag. Det värmer! Alla fina presenter och fina ord. Tack älskling för de gosiga mysbyxorna, har på mig dem nu såklart.

Tack underbara tjejkompisar som var hos mig i onsdags. Mys innan och ös på dansgolvet!

Tack också till er som var med och åt smörgåstårta och mormors björnbärstårta hemma hos Mamma i dag. Var jättemysigt!

Ett extra stort tack till älsklingen som vet hur man uppvaktar sin tjej;) Glass, massage och många fina presenter i söndags. Det känns nästan som om jag fyllt år i en vecka:D

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite.. nja inte studentlitteratur (jag skyller på att de inte har kommit hem ännu från adlibris). Det blir "Gossip girl", serien som jag blivit frälst i, den handlar om rika, snygga ungdomar som lever ett bekymmerslöst liv i New York. Skönt att koppla av en stund:)

Puss å hej!

Inga kommentarer: