onsdag 8 oktober 2008

Höst i Växjö






Började dagen med en härlig promenad runt sjön. Fick med de arga svanarna på bild. Men jag fick snabbt springa därifrån för de blev lite tjuriga på mig när jag kom för nära.

Visst är det härligt med de gulnande löven? Jag älskar att gå runt sjön när det är sol och löven prasslar under fötterna:)

Ikväll blir det body jam på gymmet igen. Är peppad nu efter styrkepasset på gymmet igår.

Fick med lite söta bilder från Jimmys och min härliga myshelg i Växjö. Jimmy bjöd på mat och bio och jag bara mös och kände mig uppskattad och omhändertagen. Tack älskling!

Kolla in min gulliga stekpanna som gör frukosten extra mysig. Ett hjärtformat stekt ägg på morgonen gör att dagen inte kan gå fel;)

Nähä, nu är det plugg hela dagen som gäller.. suck suck

1 kommentar:

Gullan sa...

Ni är för söta med mys och pys. Promenaden runt sjön såg också mysig ut. Härliga färger på hösten, speciellt när solen lyser. Jimmy bjöd oss på kroppkakor igår, det var jättegott.
Kram från Gullan