måndag 15 september 2008

Bodyjam på gymmet



Har börjat gymma! Riktigt kul måste jag säga! Jag visste att jag var tvungen att skaffa något att göra nu när hästen inte bor hos mig längre. Bodyjampasset i kväll var tufft, men kul. Lite hip-hop och R&B inspirerat:) Kosta vad det kosta vill, men jag känner mig nöjd med min investering.

Har också varit och kollat på min älskade häst när han tävlade i kvalitetsbedömning 2008. Gick riktigt bra tycker jag trots hans ganska dåliga poäng på riduppvisningen så genomförde han ändå en tävling som de flesta andra deltagare tränat på i 2 år. Han har tränat med sina nya mattar i 4 veckor. inte illa alls. Han är helt fantastisk! Dessutom fick han högsta betyg hos domaren 10-10 och fina lovord för sitt exteriör 8-7-8.
Han hoppade 1.10 oxer som var 1.20 bred. (det hade aldrig jag vågat).
Tack mamma för den härliga helgen tillsammans. Det var så mysigt! Tyvärr har jag inga bilder från mys-kvällen.

Ikväll är det tvätt-kväll. Jag har börjat gilla att tvätta. det luktar så gott.

Jimmy-älsklingen är äntligen hos mig i Växjö. Jag har fått så god mat de senaste dagarna. Tur att jag går på gymmet också;)

1 kommentar:

Gullan sa...

Bra att "hålla igång", men det är du ju duktig på för övrigt. Du var ju ute o joggade på Öland, när vi andra bara satt o latade oss:-) Är det fläskfilé Jimmy lagar på bilden?
Kram från Gullan