söndag 31 augusti 2008

Svampplock och uppladdning







I morgon börjar allvaret igen. Ska bli så himla kul att börja skolan igen:) Vi får se om det är lika glada miner om några veckor när det är tufft i skolan;). Har varit ledig i två veckor nu. Jag har verkligen kunnat vila upp mig. Mycket svampplock i skogen har det blivit. Jimmy, jag och Tilda har varit ute åtskilliga timmar. Kolla in hur glada vi blev när vi hittade kantareller och en stolt fjällskivling (jo Jimmy jag lovar att det var det).




Idag fick jag se min älskade häst för första gången på nästan 3 veckor. Han tävlade sin första tävling med sin fodervärd:) Fick sin första rosett också då han fick noll fel. Han är fantastisk!




Nu ska jag packa det sista inför Växjöresan.
Puss & hej!

1 kommentar:

Vi i Müllheim sa...

Grattis kära Jennie i efterskott på födelsedagen!!
Kramar från oss i Müllheim
Ingela