måndag 29 oktober 2007

underbar helg!


Hej!

Jag har haft en så otroligt underbar helg i Stockholm med min älskling. Hela paketet var total-lyckat. Mysig åktur i bilen både dit och hem även om vi körde fel några gånger. Jättemysigt hotell som vi varit på tidigare. Härlig sväng på stan (men oj vilket tempo!). Mys inne på hotellrummet med godis och öl. Uppklädda och fina var vi på restaurang och åt pasta carbonara och rödvin (jag behövde inte ens visa leg. ;). En drink i baren och sedan iväg med taxi till Cirkus där det blev musikalteater "Rivierans guldgossar". Den var jätterolig med det var så varm i lokalen att jag och Jimmy höll på att svimma. Taxi hem igen och lite cider i baren. Sen blev det film på rummet och vi somnade såååå skönt i hotellsängen. Morgonen därpå blev det bastu, bad i poolen och härlig hotellfrukost. Kul att nämna är också att det var värsta TV teamet från tv3 på hotellet tillsammans med gänget i "allt för byn" . Jimmy åkte hiss med dom, och de verkade som om de ville vara kändisar:)
Nu är jag hemma igen i Växjö. Lite stress med en uppgift som ska in nästa onsdag, grått regnväder och så men nu när jag tänker tillbaka på helgen blir jag glad igen:)
Måste passa på att lägga in den söta bilden på jimmy och Wilma som jag tog i slutet av förra veckan när vi var ute och gick i Valåkraskogen med mamma.
De är så söta!:)

Jennie

1 kommentar:

Gullan sa...

Puss på er! Så roligt ni måste haft i Sthlm...när man väl hittar
rätt:-))
Kram Gullan