måndag 8 oktober 2007

Solsken i Växjö


Härligt härligt väder idag! Nu ska jag snart gå ut och gå med Emelie i det sköna höstvädret. Igår blev det avsked till Gascoigne. Han kommer att få det härligt på Flyinge (min favoritplats på jorden). Massa häftiga hingstar och duktigt hästfolk.
Jag har suttit hela morgonen med projektarbetet kring BSR AB. Mycket flum, men till slut ska det nog bli ett bra arbete. Två veckor till har vi på oss.

Hoppas på att familjen ska komma och hälsa på mig i helgen, vore trevligt.

I lördags var vi och bowlade och åt kinamat = JÄTTEKUL!
Pappa vann dock, men jag slog iallafall några strike.

Haha, kolla hur duktigt Jimmy försökte bädda idag. Han är så söt!
Överkastet är ju på iallafall, men vad är den stora knölen under? Svar: Massa täcken och kuddar!

Igår var Jimmy så söt och köpte blommor, kolla vad fina!


Jennie

2 kommentarer:

Elin sa...

hej gums..
ni e ju bara så söta, blommor och allt! Kul att du bloggar så jag kan följa er:)
Och du hälsa jimmy att han får bättra på bäddnings-kunskaperna om han ska bli någon hemkunskapslärare!!hehe..
Kom förbi nån dag och ta en fika.
kramar/elin

Gullan sa...

Va, har mamma lärt pojken att bädda så?:=)
Det var fina blommor! Puss o kram/Gullan