torsdag 11 oktober 2007

Pannkaksdag

Idag gör Jimmy pannkakor!:) väldigt gott ska det bli.
Jag går som i en dimma idag efter min hemska dröm inatt. Jag hade varbölder på halsen och min häst var en hund.
Jag har sovit dåligt fler nätter nu. Igår till exempel vaknade jag av att Jimmy kittlade mig under armen (det kittligaste stället!) Han vaknade också av det, haha. Han gjorde det i sömnen!
Aja, hoppas jag får ett kittelfri natt i natt utan dumma drömmar.

Utöver detta har Jimmy varit busig som vanligt. Han gillar reklamen med fötterna..hummmmmmmmma!
Bilden här till vänster är Jimmy när han är 70 år. Visst är han söt?:)
Bilden till höger är hur han ser ut nu. Ingen större skillnad eller?
Nähä, nu börjar det lukta mat, det är bäst att jag går och äter
Jennie

1 kommentar:

Gullan sa...

Nästa bild kanske blir "Vilse i pannkakan", ett barnprogram från 70-talet, som "förstörde" en hel generation:-))
Tårna var väldigt gulliga...Kanske han kittlar dej med dom inatt?! Dröm söta drömmar!
Kram Gullan