måndag 1 oktober 2007

Mys i lägenheten



Har inte skrivit på ett tag, Sorry! Är lite ensam nu när Jimmy har åkt till Högsby. Men det är väldigt mysigt i vår lilla lägenhet.
Förra veckan var farmor och farfar, och mormor och morfar här. Jättemysigt!
De bjöds på kroppkakor (som Jimmy gjorde) och mega muffins (som jag gjorde). Visst är det mysigt i vårt lilla vardagsrum?













I lördags bar det av till flyinge. Helt underbart var det! Dressyr är min stora passion!Här kommer lite söta bilder därifrån.

Har varit på pianokurs ikväll så jag har träningsvärk i fingrarna, därför orkar jag inte skriva mer nu:)

Jennie

1 kommentar:

Gullan sa...

Ja, det är jättemysigt i erat vardagsrum! Jag vill åsså äta kroppkakor där:-) Ha, det bra! Kram Gullan
(Idag blir det rotmos o fläsk nu när Jimmy kommer hem från lärarjobbet på Frövi)