måndag 5 november 2007

back in Växjö

Nu är jag tillbaka i lägenheten i Växjö igen efter att ha varit hemma sen i onsdags. Riktigt mysig helg när Sussie kom hem från Värmland och resten av tjejligan träffades.
Igår var Gullan & Stellan på besök. Jättetrevligt!:)
Jag har lite överskottsenergi idag så jag funderar på att gå en sväng i skogen när jag skrivit klart. Lite molningt är det, men det finns inget dåligt väder...
Jag har dessutom fått dille på texmex-skinka och clementiner, så jag måste gå och handla med.
Jimmy och jag har gjort det sååå fint i köket (se bild). Dessutom har jag börjat julpynta nu.. lite iallafall. jag tycker ju det är så mysigt.

Jennie

1 kommentar:

Gullan sa...

Tack för senast, det var så mysigt!
Oh, så fint med en mugghylla med! Kanon!! Ja, man blir lite sugen på att tjuvstarta med julpynt, men jag väntar lite till;-))
Kram Gullan