fredag 9 januari 2009

Början av 2009

































Nu är det nya åter kommet. Skönt!
En stor inlämning av ett projekt väntar och en redovisning som kommer att slå alla rekord. Så bra kommer den att vara ;)
Jag längtar lite efter att börja sångkursen jag kommit in på. Spännande att få lära sig sjunga "på riktigt".
Ska också hinna med att söka till Handelshögskolan i Göteborg, men det är ju lite tid kvar tills den ansökan ska in.


Har kommit hem från en härlig skidsemester. 12 minusgrader, sol och nypistade backar. Jimmy och jag var duktiga och hade hjälm. Jimmy hade aldrig åkt innan, men lärde sig hur fort som helst:) Farfar & Farmor hade med sig champagne som farfar öppnar på bilden.
I kväll bär det iväg hem igen, till Växjö. Det kommer inte att kännas lika långt nu eftersom Jimmy körde 70 mil X 2 på bara några dagar. Tur att det finns "bandleken". Man säger ett band tex. ABBA, sedan ska nästa säga ett band på sista bokstaven osv. Hahaha, jag vann en gång, när jag kom på Kicki, Bettan och Lotta ;)



Ps. Har kommit på att det är bäst utan plåster, plåster kväver

1 kommentar:

Jarlevid sa...

Jenniepennie päronkvist! Internet är slut för idag, please uppdatera din blogg lite oftare...pleeeease... (med aprösten från gainomax-reklamen)

Jag har bara inge kul å läsa, inge kul å gö!! Jaaajjemen