onsdag 28 januari 2009

ett litet förtydligande


Jag skrev igår att jag trivs i lägenheten. Det är förvisso sant, men även min sambo trivs förträffligt här. Älsklingen ligger just nu och sover. Han var ute en sväng på Sivans igår. Han är helt underbar, bara så ni vet!
På fredag ska vi ha kvalitetstid ihop, jag ser verkligen fram emot det:)
Räkor, vin, ost, kex, baguetter, romsås..... haha vi har planerat det ordentligt!
Har beslutat mig för att köpa ett par nya skor också. Träningsskor. Det blir ett saftigt utlägg med min lilla ekonomi, men det kommer vara värt varje krona. Jag har en väldans tur att min snälla klasskompis kan ge mig 20% rabatt också, då han jobbar där.

Nu väntar en morgonpromenad, lunchmöte kring den stundande C-uppsatsen, sånglektion och företagskväll med Swedbank.

Hej sålänge!

1 kommentar:

Gullan sa...

Roligt att allt känns så bra! Det gör det för oss här med på Solbacken, rätt så alla "barnera" är utflugna. Man får väl vara lite ego:-) Grattis till fint utlåtande via mailen. Inte för att jag förstår vad du håller på med, men det är nog något i "hästväg", hi hi, nu fick jag till det. Ikväll-fredag- är vi nog på Öland och myser lite. Ni får mysa så gott med vin och räkor.
Puss/Gullan