onsdag 28 januari 2009

Lyxig tid - tack skolan






Jag har flera dagar av lyx just nu. Vi har en inlämningsuppgift som ska in på fredag, som jag nästan är klar med. Sen har vi... INGET! Vi som alltid brukar ha 1000 saker samtidigt.

Fick ett värmande mail från min handledare idag. Riktigt mycket beröm som gick rakt in i hjärtat (tyck inte att jag skryter nu, tänka antijante ;)

Jag har det så mysigt i lägenheten. Det känns nästan lite sorgligt att tiden i Växjö snart är slut. I maj säger vi upp lägenheten. Har börjat fixa lite med mitt CV nu. Jag är inte något proffs direkt, men jag försöker få det snyggt.

Har dessutom hittat ännu en utbildning som verkar passa mig perfekt! Den råkar ligga i Kalmar, så vet vet. kanske blir det Kalmar i höst? Jag sla söka Göteborg också, så får vi se helt enkelt.

I morgon ska jag på sånglektion. Första gången någonsin som jag får en privatlektion i sång. Jag är lite nervös men det ska bli sjukt kul! sånglektionen är slut kl 18 och kl 18 börjar företagskväll på Sivans som jag är anmäld till. Ska bli skoj det med

bilderna som bjuds idag är ett litet axplock från sista tidens foto med mobilkameran. Har investerat i massa nys träningskläder som används flitigt.
Överkastet har Jimmys söta mormor virkat (!) till en dubbelsäng. Inte illa! :) Vi älskar det!

Inga kommentarer: