onsdag 31 december 2008

Välkommen 2009





Det ska bli skönt med ett nytt år. Min älskling har skrivit ett så gulligt inlägg i sin blogg, han vet hur jag/vi har haft det detta året. Jag vet att det kommer att bli bättre.
I kväll blir det mys & fest i Drageryd. Tjejerna ska göra förrätt och efterrätt. ojojoj vad gott det kommer bli ;)

Jag måste försöka komma på några bra nyårslöften...(alla är utan inbördes ordning)

1. träna mer (till beach 2009)
2. Laga mer mat
3. Mysa med Gotte mer
4. Lära Tilda nya saker
5. Åka till USA med Malin
6. Gosa mer med mina systrar
7. Pussa mer på Jimmy
8. Hitta ett jobb / komma in på handelshögskolan i Göteborg
9. Sluta vara så gråtig
10. Berätta mer för betydelsefulla människor vad jag tycker om dem
11. Lära Jimmy åka skidor (börjas redan på måndag)

jag kommer nog på fler under kvällen, men det är är fastslaget :)

kolla in min nya frisyr förresten. Nu är jag lik Malin (min syster och idol(de andra syrrorna är med idoler förstås))


Gott nytt år!

1 kommentar:

Jimmy Danielsson sa...

va söta ni är, ser fram emot matlagningen=) puss puss babe /jimmy