lördag 6 december 2008

December

Hej!

Nu har december infunnit sig och julkänslorna börjar faktiskt komma så smått. Efter pepparkaksbak och en hel dag med inslagning av julklappar tillsammans med julmusik vore det väl konstigt annars.
Det har verkligen hänt massor sen sist, men här är ett litet plock av bilder i alla fall. Ett underbart julbord på hamnkrogen i Kalmar blev mamma, jag och syskonen bjudna på av Nicke. Malin är sååå snygg i sin lugg. Jag vill med klippa mig. En riktig önskan om julklapp, färgning och klippning.

Vinterbilden från bilen är tagen i onsdags när jag, Jimmy , Emelie och Markus åkte till Ronneby brunn för att gå på SPA, julshow och julbord. Helt fantastiskt underbart var det. Synd att tiden gick så fort bara.
Nu kom äntligen pepparkaksbakbilden med. Mysiga, härliga älskade Jimmy:)

Det har blivit mycket åkande av tåg för mig på sistone och mer lär det bli. I morgon åker jag och Emelie till Kobenhaven (3 timmar), har möte med en återförsäljare, åker till Göteborg (3 timmar) och sover på Hotell. Vaknar (med hotellfrukost), åker till London, träffar återförsäljare, sover i Stansted, åker hem*pust* jag kommer vara helt slut på onsdag kväll när jag kommer hem. Tur att Emelie och jag har bokat in slappardag med hemkörningspizza på torsdag ;)

Nu har jag tänt det andra ljuset i vår söta ljusstake, och väntar på att julkalendern ska börja. Okej, jag är kanske lite för gammal för det, men jag ser det bara "för att". Den är inte så bra, men det spelar liksom ingen roll.

Ps. Farmor & Farfar, vi kommer hem till er på julafton :) (Vi kommer till Mormor och Morfar med)


OBS, filmen är tyvärr vriden åt fel håll, men jag fixade inte att vrida tillbaka den. Ni får helt enkelt lägga huvudet lite på sned;) Ha inte för högt ljud på för jag säger "GIRAFF" väldigt högt på slutet ;P

2 kommentarer:

Elin sa...

haha!!! GIRAFF!! så jäkla roligt...har också bakat peppis-giraffer och även några hundar:) så kul för er att komma iväg, men visst jobbigt också, då ska jag inte förvänta mig att hitta dig på bibblan de närmaste dagarna!! Ha de så kul i storsäderna..vi hörs hjärtat, hälsa kusinen min! KRAMAR/Elin*

Gullan sa...

Tur att du varnade för ljudet, annars hade jag nog hoppat av stolen när du säger giraff, ha ha. Ni verkar ha jättemysigt i er lilla lya.
Kram Gullan