onsdag 26 november 2008

London baby!


Emelie och jag ska på businessresa till Köpenhamn och London, inte illa :)
8 december bär det av. Här kan vi snacka om tidsoptimerings-resa! På tre dagar och två nätter ska det hinnas med mycket!

Känner att det börjar bli stressigt i skolan. Mycket med projektet och mycket med andra inlämningsuppgifter. Men det funkar. Jag har nog bestämt mig för att jag ska söka masterutbildningen i Göteborg, Master in Management på the school of economics and Law på handels i Götebor*pust* det var långt att skriva.

I går bakade jag och älsklingen pepparkakor:) Jag ska lägga in en liten film om det senare. Jag börjar faktiskt få lite julkänslor nu. Ett pepparkakshjärta hänger så fint i fönstret:)

Nu ska jag sätta igång med plugget igen *suck* , men jag fixar det, det vet jag.

Och ja älskling du fixar din hemtenta med :D

ps. fick ett litet infall och la in en bild från den gamla goda "Tjejligantiden" ;)

Inga kommentarer: