söndag 24 augusti 2008

Sommarfest i Fågelfors


Har kommit hem från en helt underbar lördag i Fågelforsparken. Härligt sällskap som gjorde att jag skrattade mig igenom nästan hela kvällen. Synd bara att det regnade så mycket. Jag ber om ursäkt om det fattas lite bokstäver ibland. Vårt tangentbord verkar lite trött idag.

Ledsen att jag inte har några bilder från den gånga helgen. Har inte heller lagt upp mina bilder från den mysiga veckan på Öland som varit. Riktigt roligt var det! Tur att Jimmy har världens härligaste släkt. Kusinerna, mormor och morfar, mostrarna, de respektive och de andra som var med:) Tack för att ni gjorde den här veckan så underbar!


Ett litet grått moln hänger nästan ständigt över mitt huvud. Det kom dit för lite drygt ett halvår sedan. vill så gärna vifta bort det, men det går inte. Jag är precis som mina systrar, trött på idioter. De gömmer sig där man minst anar det. Nästan ironiskt hur lite en utbildning kan betyda för vissa. En del är bara födda till att älska problem, och att skapa dem för andra. Typiskt att vissa inte ser när det skiner igenom så tydligt, men det är inget jag kan göra något åt, tyvärr, även om jag försökt. Vissa är födda med empati, andra inte.


Har börjat längta hem till Växjö nu. Nästa vecka börjar det igen. Då blir det födelsedag med, kan bli intressant...
ps. bilden är från den superroliga dagen på Liseberg med syrran, hennes Frdde och Jimmy i början av sommaren.

1 kommentar:

Vi i Müllheim sa...

Tack själv Jennie för din härliga sång och fina komp på Öland!! Nästa gång ska vi sjunga ännu mer :)
Och du; även gråa moln på himlen byts ut till strålande blå himmel. Om inte de gråa molnen vore där innan, skulle vi inte märka skillnaden, eller hur?! Sa till Markus, vilken underbar tjej Jimmy har fått, vilken solstråle.
Kram på dig!!