lördag 16 augusti 2008

No more work!





Sista dagen på banken igår, Yey! Känns så himlans skönt att vara lite ledig. Jimmy jobbar på någon dag till sen ska vi bara mysa på Öland!:)


Var på årtiondets absolut roligaste kräftskiva förra helgen! Hos Jimmys kusin Linda och hennes man Micke i Göteborg hoppade golvet. Jag lånade en bild från Elins blogg för att visa. Kommer ta ett tag att hämta sig från den festen!

Har lämna min älskade häst hos en fodervärd nu. Blev tårkalas kan jag säga. Visst känns det skönt samtidigt, då jag inte hinner vara på alla ställen samtidigt (tyvärr), men ändå. Har haft häst i 14 år och är nu utan... fast han är ju fortfarande min iallafall:)

Gillar våra söta bilder med 50-tals inspiration så tog med ännu en. Malin är en dukig fotograf hon!

Kunde inte låta bli att ta med ett litet tidningsurklipp också. hahaha, Typiskt högsby!

Inga kommentarer: