måndag 12 november 2007

November



Ja, det är november...igen! Det var ju nyss november. Sitter i lägenheten och längtar lite efter Jimmy. Saknar Gotte också förståss. Men nu börjar det snart lukta nybakade ostfrallor, så det kommer nog pigga upp mig lite.
Har en hel vecka framför mig nu i skolan, men på lördag blir det bröllop. Jag ser verkligen fram emot det! Kul att träffa Jimmys släkt igen.
Gick till Willys idag, riktigt kallt! Handlade massa clementiner förståss, men jag glömde tex-mex- skinkan. Fast de kanske inte har den på Willys.

Vi har börjat en ny kurs idag som handlar om företagskultur och sånt. Ska bli lite kul att sätta igång med det faktiskt. Fast det är ju skönast när det är klart.
Näe, nu känner jag att jag bara svamlar. Dessutom börjar det bli dags att ta ut frallorna nu.. MMmmmmm!
ps. bilden nedan är tagen från den härliga skogsväg jag brukar gå. Härligt ju!

Jennie

Inga kommentarer: