tisdag 27 november 2007

Snö i Växjö




Ja lite snö är det allt på Sivansängen idag. Kallt.. eller friskt som Fanny skulle ha sagt:)
Var på en härlig shoppingtur i stan både i dag och igår. Igår med mamma och Linnea och idag med Fanny, Hannah och Emelie. Söta Hannah provade en så söt mössa!
Dessutom bakade vi lussekatter när mamma och syrran var på besök. Jättegoda även om vi råkade äta upp alla äggen innan vi kom på att vi behövde dem till pensling.
Linnea övertalade mamma och mig att åka och bade, vilket vi till slut gjorde. Jättekul! Som tre små barn studsade vi runt i vattenpalatset.


Lite ensamt är det ändå utan Jimmy i lägenheten. Men med lite ädelost och kex blir jag iallafall lite gladare. Jag har redan julpyntat. För om man julpyntar nu så varar julen lite längre inbillar jag mig.
Nu ska jag snart gå till Alex och Sanna. Blev visst bjuden på middag där ikväll, jättemysigt!


Inga kommentarer: