måndag 28 september 2009

Vid regnbågens slut finns en skatt




Ja, så är det. Alltså finns skatten i Kalmarsundsparken.

Efter en underbar helg på Öland tillsammans med Jimmys underbara mormor, morfar, mamma, Stellan, moster, Mats & Jimmyälskling så är det nu måndag igen. Jag har inte varit helt pigg idag. Hoppas att det inte är någon influensa på gång, det tänker jag absolut inte gå med på. Fullt ös på jobbet, men jag älskar det!

Idag kom jag hem till dukat bord (alltid lika underbart!). Jimmy hade gjort en underbart god lasagnette med mozarellaost och färsk tomatpasta. Det var bland det bästa jag ätit. Nu har jag flera matlådor fulla med rätten. Mmmmmmm!

I morgon bär det av till Ingelstorp igen och Imponi. Jag ser verkligen fram emot att rida lite. Fortfarande är saknaden efter min egen pålle ofantligt stor. En vacker dag kommer jag att ha honom här i Kalmar.

Nu är det snart Idol. Sen blir det film. Jag trivs. Mycket.

Inga kommentarer: