lördag 11 oktober 2008

Ekonomhelg


Skönt att det är lördag. I dag ska jag bara ta det lugnt, läsa Stieg Larssons underbara bok "män som hatar kvinnor", äta mosarella- och pesto toast, tvätta, gosa med Tilda, Mysa med Sanna, Pussa på jimmy och kanske kanske kanske läsa lite i studentlitteraturen med.

Ekonomhelgen är nu över för min del. Jag var på White night i torsdags, då alla var klädda i vitt. Igår var det finsittning, med uppklädnad och champagne. Jätteroliga utekvällar, men visst känner man sig lite sliten nu i efterhand;) Har inte så mycket bilder från kvällarna, Emelie har fler som jag kanske kan låna vid ett senare tillfälle. Här är i alla fall jag och min söta klasskompis Hannah.

Tips! Gå in på www.smp.se, har ni tur så är reklamen för Växjö universitet just då, kanske får ni se ett stort Jennie-smile också!

Inga kommentarer: