tisdag 11 mars 2008

Tentadag




Hej!

Idag hade jag muntlig tenta, som jag varit riktigt nervös över hur länge som helst. jag klarade den, och det känns så skönt! Har mycket på gång just nu känns det som. På fredag blir det Ronneby Brunn med Joe Labero. Sen blir det Mallorca i maj, med "all inclusive". Det ska bli så skönt!
Fick ett litet ryck och pyntade lite i vår söta lilla lägenhet (jag tror att det är Elins entusiasm som sitter kvar). Visst blev det fint!?
Den lilla bilden på mig och Sanna är tagen innan Amårsittningen i torsdags. En helt fantastisk sittning där jag spelade flygel till minglet och Sanna sjöng. En otroligt lyckad kväll, som kommer sitta i länge.
Nu blir det snart kroppkakor med Jimmy och Alex. jimmys specialitet! Har väntat hela dagen på dem faktiskt;)
Ta hand om er tills vi ses igen!

2 kommentarer:

Gullan sa...

Grattis till tentan! Va fint med lite påskpynt i lägenheten, ser riktigt mysigt ut! Kroppkakor som är så mumma, det vattnas i munnen på mej:-) Såg din kommentar på min blogg. Jag har svarat dej där med. Kjam Gullan

Elin sa...

ja, grattis från mig också! visste väl att du skulle fixa de:) Pynt gillar vi..vi har det alla inom oss. lusten att pynta!!haha:) inte illa me kroppkakor..hoppas man blir bjuden snart. vill åsså ha!!hehe. ta hand om dig och hälsa kusinen min. kramar/elin