måndag 17 mars 2008

Härlig helg





Har varit en härlig helg på Ronneby Brunnshotell med en sväng till karlskrona och föreställning med Joe Labera. Bara det att han trollade bort Jimmy (!!!!!), som tur var kom han tillbaka, men min haka var i knäna. Mys i Jacuzzin både ute och inne och vattengympa med syrrorna. Det var dessutom buffe med både förrätt, huvudrätt och efterrätt. Efterrätten visste var den satt!
Nu har jag varit pysslig och satt upp väggord. De är så fina så fina!!

Hann med att träffa lite vänner från Högsby också på Söta Emmas födelsedagsfest. Grattis på födelsedagen idag!

Jag känner mig lite ensam i Växjö nu utan Jimmy. Han har praktik i Högsby så jag blir ensam några veckor nu. Tur att jag har Emelie:) En spontan shoppingdag blev det idag och ett möte på vårt kära BSR Svenska AB. Vi är proffs! Dessutom blev det en färd till McDonalds. Två blondiner ska hitta ut. Ska vi åt höger eller vänster här?:) hahaha!



Jag passade på att lägga in fina bilder från den vårpromenad som jag, min älskade mamma och underbara Jimmy tog i går. Många många blåsippor såg vi, och Wilma var helt vårtokig!

1 kommentar:

Elin sa...

titta så fint väggord. va blev de för några mer?? visst gör de skillnad:) hoppas allt är fint me dig och kusin vitamin..måste ses snart. massa kramar/elin