måndag 3 mars 2008

Gotte min ängel



Ledsen att det inte blivit något bloggande på sistone. Nu måste det snart bli ändring på det. Jag har en söt liten bild på Gotte att visa. Han är helt underbar han. :)
Mys med "nybakade" bullar i kväll. Fick smak på jättegoda frallor att göra själv i ugnen förra gången jag var hos Elin. Jag blir alltid så inspirerad när jag är hos henne, hon är så pysslig:) Det hela slutade med att jag köpte hem väggord som hon hade i sin lägenhet. Tack för alla tips Elin!
Nu är Jimmy äntligen hemma från sin vistelse i Umeå. Skönt. Jag gillar inte när han är borta så långt från mig. Plugg hela dagen idag och hela dagen i morgon. Tur att Jimmy sitter där bredvid mig.
Var ute på promenad själv idag och hittade små söta snödroppar. Nu är de i en liten vas på bordet. Kanske blir det vår någon gång. Jag hoppas att den kommer snart.

1 kommentar:

Elin sa...

hej baby. tur att man kan inspirera någon:)hehe...väggorden får jag faktiskt ge mamma benita all cred för!:)

fika snart igen hoppas jag...alltid mys* eller juste, party va de ju nästa gång!!

Ha det gott och hälsa kussen min, tveka inte på att titta in i vår pyssliga lägenhet om du har vägarna förbi! Kram/e